"What secrets do the relics reveal? Discover the Golden Age of Heathmoor with the Y6S1 Battle Bundle, which gives you access to 100 tiers of rewards and unlocks the next 25 tiers of progression.
The For Honor Y6S1 Battle Bundle is available until June 14, 2022, and is not eligible for refund."