Jakie tajemnice skrywają relikty? Odkryj złotą epokę Heathmoor z pakietem bitewnym na S1R6 zapewniającym dostęp do 100 poziomów nagród, a także 25 kolejnych poziomów postępów.
Pakiet bitewny For Honor S1R6 jest dostępny do 14 czerwca 2022 r. i nie podlega zwrotom.