Bu yadigârlar hangi sırları açığa çıkarıyor? Y6S1 Battle Paketi ile Heathmoor'un Altın Çağı'nı keşfet. 100 ayrı kademedeki ödüllere erişim kazan ve mevcut ilerlemende sonraki 25 kademeyi aç.
For Honor Y6S1 Battle Paketi 14 Haziran 2022 tarihine kadar satın alınabilir ve ücret iadesi yapılmaz.