Jakie tajemnice skrywają relikty? Odkryj złotą epokę Heathmoor z przepustką bitewną na S1R6 zapewniającą dostęp do 100 poziomów nagród.
Przepustka bitewna S1R6 jest dostępna do 14 czerwca 2022 r. i nie podlega zwrotom.