Bu yadigârlar hangi sırları açığa çıkarıyor? 100 ayrı kademedeki ödüllere erişim veren Y6S1 Battle Paketi ile Heathmoor'un Altın Çağını keşfet.
Y6S1 Battle Pass 14 Haziran 2022 tarihine kadar satın alınabilir ve ücret iadesi yapılmaz.