The Y6S2 Battle Bundle grants access to 100 tiers of rewards and instantly unlocks the next 25 tiers of progression.
What horror has been unleashed on Heathmoor? Discover the secrets of the Scarab Bracelet with the Y6S2 Battle Bundle, which gives you access to 100 tiers of rewards and unlocks the next 25 tiers of progression.
The For Honor Y6S2 Battle Bundle is available until September 13, 2022, and is not eligible for refund.