Jaki koszmar nawiedził Heathmoor? Odkryj tajemnice skarabeuszowej bransolety z pakietem bitewnym na Y6S2 zapewniającym dostęp do 100 poziomów nagród, a także 25 kolejnych poziomów postępów.