Y6S2 Battle Paketi ile 100 ayrı seviyede ödüllere erişim kazan ve mevcut ilerlemende sonraki 25 Seviyeyi aç.
Heathmoor'un üzerine çöken kabus ne? 100 seviyede ödüle erişim sunan ve ilerlemende sonraki 25 Seviyeyi açan Y6S2 Battle Paketi içeriği ile Scarab Bileziğinin sırlarını keşfet.
Y6S2 Battle Paketi 13 Eylül 2022 tarihine kadar satın alınabilir ve ücret iadesi yapılmaz.