What horror has been unleashed on Heathmoor? Discover the secrets of the Scarab Bracelet with the Y6S2 Battle Pass that gives you access to 100 tiers of rewards.
This Y6S2 Battle Pass is available until September 13, 2022, and is not eligible for refund.