The Y6S3 Battle Bundle grants access to 100 tiers of rewards and instantly unlocks the next 25 tiers of progression.
What monsters lurk in the shadows of the Myre? Take part in the hunt for the Yokai with the Y6S3 Battle Bundle, which gives you access to 100 tiers of rewards and unlocks the next 25 tiers of progression.