Myre'ın gölgelerinde hangi canavarlar pusuda bekliyor? Sana 100 kademelik ödüllere erişme fırsatı sunan ve sıradaki 25 ilerleme kademesinin kilidini açan Y6S3 Battle Bundle ile Yokai avında yerini al.