The Y6S3 Battle Pass has arrived. Get 100 tiers of rewards for all heroes! Available during Y6S3 only.
What monsters lurk in the shadows of the Myre? Take part in the hunt for the Yokai with the Y6S3 Battle Pass that gives you access to 100 tiers of rewards.