Przepustka bitewna Y6S3 już jest! Zdobądź 100 poziomów nagród dla wszystkich postaci! Dostępna tylko podczas sezonu 3 roku 6.
Jakie potwory czają się w cieniu Myre? Weź udział w łowach na yokai z przepustką bitewną na Y6S3 zapewniającą dostęp do 100 poziomów nagród.