What secrets will Arabia's Celestial Sphere reveal? Carve your own destiny with the Y6S4 Battle Bundle, which gives you access to 100 tiers of rewards and unlocks the next 25 tiers of progression.
The For Honor Y6S4 Battle Bundle is available until March 14, 2023, and is not eligible for refund.