Arabistan Gökküresinde gizli sırları ele geçir. 100 kademede ödüllere erişim sunan ve ilerlemende sonraki 25 Seviyeyi açan Y6S4 Battle Paketi ile kendi kaderini kendin çiz.
For Honor Y6S4 Battle Pass, 14 Mart 2023 tarihine kadar satın alınabilir ve ücret iadesi yapılmaz.