For Honor - Battle Pass - Year 7 Season 3
The Y7S3 Battle Pass has arrived. Get 100 tiers of rewards for all heroes! Available during Y7S3 only.
The Y7S3 Battle Pass offer does not add any new benefits to the game if you already own the Y7S3 Battle Bundle.
This battle pass is available until December 5, 2023, and is not eligible for refund.