For Honor Battle Bundle Year 7 Season 4
The Y7S4 Battle Bundle grants access to 100 tiers of rewards and instantly unlocks the next 25 tiers of progression.
Rogue Vikings have broken their oaths to Chimera to survive the Horkos onslaught. Take part in the betrayal with the For Honor Y7S4 Battle Bundle, giving you access to 100 tiers of rewards and unlocking the next 25 tiers of progression.
This battle bundle is available until March 12, 2024, and is not eligible for refund.