For Honor – pakiet bitewny – rok 7, sezon 4
Pakiet bitewny Y7S4 zapewnia dostęp do 100 poziomów nagród i natychmiast odblokowuje 25 kolejnych poziomów twoich postępów.
Zbuntowani wikingowie złamali przysięgi złożone Chimerze, aby przetrwać masakrę z rąk Horkosa. Weź udział w tej zdradzie z pakietem bitewnym For Honor Y7S4 zapewniającym dostęp do 100 poziomów nagród i odblokowującym kolejnych 25 poziomów postępów.