For Honor Battle Pass Year 7 Season 4
The Y7S4 Battle Pass has arrived. Get 100 tiers of rewards for all heroes! Available during Y7S4 only.
Rogue Vikings have broken their oaths to Chimera to survive the Horkos onslaught. Take part in the betrayal with the For Honor Y7S4 Battle Pass that gives you access to 100 tiers of rewards.
The Y7S4 Battle Pass offer does not add any new benefits to the game if you already own the Y7S4 Battle Bundle.
This battle pass is available until March 12, 2024, and is not eligible for refund.