For Honor – przepustka bitewna – rok 7, sezon 4
Zbuntowani wikingowie złamali przysięgi złożone Chimerze, aby przetrwać masakrę z rąk Horkosa. Weź udział w tej zdradzie z przepustką bitewną For Honor Y7S4 zapewniającą dostęp do 100 poziomów nagród.