Forest Grove
W grze Forest Grove zaginęła nastoletnia dziedziczka fortuny. Policja podejrzewa przestępstwo. Poznaj postacie dramatu, zbierz dowody i odkryj prawdę w tej futurystycznej grze detektywistycznej!
Forest Grove to pierwszoosobowa gra detektywistyczna, w której odkrywasz ślady, rozwiązujesz zagadki i układasz historię na podstawie własnych wniosków. Czy uda ci się rozwiązać tę sprawę?
Zooey Kunstimatigaard, nastoletnia dziedziczka technologicznej fortuny – wartej miliardy – została uznana za zaginioną przez swoją macochę Mary. Ostatnio widziano ją w jej sypialni w Forest Grove, w stanie Oregon.
Zdalne Biuro Kryminalistyczne wykorzystuje ten fakt jako okazję do wprowadzenia na rynek swojej najnowszej technologii do walki z przestępczością – Nanodecka. Za pomocą tego urządzenia zbadasz miejsce zbrodni, zbierzesz dowody i odkryjesz prawdę o zniknięciu Zooey.
Rodzina Kunstimatigaardów lubi łamigłówki. Odkryj ukryte pokoje i skrywane w nich tajemnice, które zaprowadzą cię do kolejnych wskazówek pomocnych w śledztwie.
Rozwiąż zagadkę niczym prawdziwy detektyw dzięki innowacyjnej tablicy dowodowej. Zbieraj dowody, aby następnie powiązać je z nowymi tropami, uzyskać na ich podstawie wskazówki lub użyć ich do zidentyfikowania podejrzanych.