Forest Offroad Driving Simulator
Designed for those who want to feel the unlimited freedom of nature and test their vehicle skills, this game aims to be a wonder in the offroad simulation genre.
The game offers a world where you will find yourself deep in the forest. Every detail was designed meticulously, and the result was beautiful graphics. In the game, you will encounter trees, bushes, ponds, and more that give life to the nature of the planet. These details were specially selected to provide a real driving experience in the forest.
Forest Offroad Driving Simulator offers more than just an offroad game. The game offers a wide range of options to customize your vehicle. Many customization options are available, such as vehicle color, glass color, exhaust color, and suspension. However, money is required to have these customizations, and you can earn this money by finding and collecting money packs deep in the forest. This allows players to further personalize their driving experience.
You are offered four different camera angles in the game. These cameras further enhance your driving experience and help you maintain control of your vehicle. Whichever angle you prefer, you can experience your offroad adventure in the game as you wish.
The game also includes realistic physical features such as fuel consumption and vehicle damage. When you run out of fuel, you must collect fuel kits from around the area. Additionally, when you have an accident, your vehicle gets damaged, and you can repair this damage using repair kits. These details increase the game's realism and draw players more into it.
The game offers three driving physics options: simulator, arcade, and drift. These options allow players to customize the driving experience according to their preferences. You can enjoy the game by changing the driving physics whenever you want.
The game includes a minimap. This minimap helps you explore the environment and mark your path. You can chart your way and control the areas you explore. This feature further liberates your gameplay and provides an exploration-based experience.
Forest Offroad Driving Simulator offers a unique gaming experience for off-road enthusiasts. It is perfect for anyone who wants to experience off-road excitement with realistic graphics, customization options, and different driving physics. Now, it's time to join nature's adventure!