Formula Evolution 2024, Engine Evolution serisinde formüllerin evrimini yakalamayı amaçlayan ilk sürümdür. Formula dünyası, daha ilginç yarış alanları, yeni dengeleme zorlukları ve çok daha fazlasını içerecek şekilde genişliyor! Bu kadar çok içeriğin sunulması, Erken Erişim aşamasında üstesinden gelinmesi gereken yepyeni bir dizi zorluk getirecektir.