Fortnite Balistik
Cihazını seç ve kilitle! Fortnite Balistik bir raundun kaderini değiştirebilen benzersiz, çok yönlü cihazlara sahiptir. Cihazını kilitledikten sonra her raundun satın alma aşamasında cephaneliğine ekle ve maçı domine et.
Fortnite Balistik, UEFN'deki Birinci Şahıs Kamera Modu Cihazı kullanılarak yapılan ilk Fortnite modudur. Becerilerini ve taktiklerini teste tabi tutarak Fortnite'ı yepyeni bir şekilde deneyimle.