Fortnite: Linia Ognia
Wybierz swój gadżet i zatwierdź go! Fortnite: Linia Ognia zapewnia unikatowe, wszechstronne gadżety, które mogą zmienić wynik rundy. Po zatwierdzeniu gadżetu dodaj go do swojego arsenału w fazie zakupów każdej rundy i ruszaj na linię ognia.
Fortnite: Linia Ognia to pierwszy tryb Fortnite wykorzystujący urządzenie Trybu kamery w pierwszej osobie w UEFN. Poznaj Fortnite z zupełnie nowej strony, stanowiącej wyzwanie dla umiejętności i sprawdzian strategii.