Damalı Mazi Paketi
V-Papel; Fortnite'ta harcanabilen bir oyun içi para birimidir. Kıyafetler, planörler, kazmalar, ifadeler, kaplamalar ve en son sezonun Savaş Bileti gibi yeni içerikler alabilirsin! Planörler ve dalış izleri Dünyayı Kurtar modunda kullanılamaz.