Coldest Circles Quest Pack
After claiming, you must redeem this offer in-game by logging in with your account on this platform, AND complete the 4 quests by 8/8 15:00 UTC. We estimate the quests to take an average of 25 match hours.
This cosmetic set may be sold for V-Bucks in Fortnite's Item Shop at a later date.