Soğuğun Dibi Görev Paketi
Görev paketini aldıktan sonra bu platformdaki hesabınla oturum açarak oyun içinde teklifi kabul etmen VE 8 Ağustos TSİ 18.00'e kadar 4 görevi tamamlaman gerek. Bu görevlerin hepsinin tamamlanması ortalama 25 maç saati kadar zaman alır.
Bu kozmetik set, ileri bir tarihte Fortnite içerik mağazasında V-Papel karşılığında satışa çıkabilir.