Fortnite Crew
Kandungan tertakluk kepada perubahan. Yuran berulang dikenakan setiap bulan sehingga dibatalkan. Batalkan pada bila-bila masa, pembatalan berkuat kuasa pada akhir kitaran pengebilan anda. Tertakluk kepada terma.