Derby Dynamo Quest Pack
V-Bucks are in-game currency that can be spent in Fortnite Battle Royale, Creative, and Save the World* modes. In Battle Royale and Creative you can purchase new customization items like New Outfits, Gliders, Pickaxes, Emotes, and Wraps! In Save the World, you can purchase X-Ray Llamas that contain weapon and trap schematics, plus new Heroes, and more!