Fortnite Festival
Graj ze znajomymi w zespole lub występuj solo, wykonując popularne utwory swoich ulubionych artystów w Fortnite Festival!
Na Scenie Głównej wybierz instrument i wykonuj wyróżnioną rotację ścieżek jamowych. Odkryj Scenę Jamu w Fortnite Festival, by spotkać znajomych i wspólnie miksować utwory z biblioteki.
Niech impreza trwa na całego dzięki stale rosnącej liście ścieżek jamowych, ikon muzycznych i nie tylko. Wejdź na scenę w Fortnite Festival!