Fortnite Festival
Fortnite Festival'de en sevdiğin sanatçıların hit şarkılarını ister arkadaşlarınla grup olarak çal ister tek başına sergile!
Ana Sahne'de enstrümanını seç ve öne çıkan müzik parçalarından oluşan bir listeyi çal. Arkadaş edinmek ve dolabındaki müzik parçalarını kullanarak hit müzikleri birleştirmek için Festival Müzik Yapma Sahnesi'ni keşfet.
Sürekli genişleyen müzik parçası, müzik ikonu ve daha fazlasıyla partiye devam et. Fortnite Festival sahnesinde yerini al!