Pakiet zadań S-1000
Zdobądź strój S-1000 ze zintegrowaną emotką i ukończ zadania, by zarobić do 1500 V-dolców! Zawiera 1 strój ze zintegrowaną emotką i zadania, gdzie możesz uzyskać do 1500 V-dolców.