Fortnite Reload
Drop into an action-packed 40-Player Battle Royale mode with classic weapons, classic locations, and a tighter map for you and your squad! Add this to your library to launch directly into Fortnite Reload's lobby!
Solo, Duo or Squad up in Fortnite Reload, just don't lose all your reboots because that means Game Over! Whether you choose Battle Royale or Zero Build, the last player standing wins.
In team-based mode, it can pay to go for aggressive plays when there’s an automatic reboot just around the corner. If the rest of the team’s down, a lone squaddie needs to keep their head on a swivel, as staying in the game depends on their survival!