Fortnite: Reaktywacja
Wskakuj solo, w parach lub oddziale do Fortnite: Reaktywacja, tylko nie strać restartów, bo to oznacza koniec gry! Wybierz Battle Royale albo Zero Budowania – tak czy inaczej, wygrywa ostatni ocalały gracz.
Grasz w oddziale? Macie do dyspozycji automatyczny restart, dlatego agresywne zagrania mogą się opłacić. Jeśli reszta oddziału polegnie, drużynowy ocaleniec musi mieć oczy dookoła głowy, ponieważ ich przetrwanie zależy od tego, czy pozostanie w grze!