Rocket Racing
Rocket League'in geliştiricilerinden, sürekli genişleyen parkur seçenekleriyle arkadaşlarınla birlikte drift yapmana, uçmana ve hızlanmana olanak tanıyan süpersonik arcade yarış oyunu Rocket Racing geliyor.
Oyunlar arası Araç Dolabı ile favori arabalarını Rocket League ve Fortnite arasında paylaşabileceksin. Aracını ve yarışını sınırsızca özelleştirebileceğin Rocket Racing'i bugün Fortnite'ta ücretsiz oyna!