Kırmızı Başlıklı Haydut Paketi
V-Papel; Fortnite'ta harcanabilen bir oyun içi para birimidir. Bu sezonun Savaş Bileti gibi ek içeriklerin yanı sıra yeni özelleştirme eşyalarını da mağazadan satın alabilirsin!