Fortnite Save the World
Discover the epic PvE action-building co-op campaign. Take on the monster hordes either solo or with up to three friends as you explore a vast, destructible world, with dynamically created maps where no two games are ever the same.
Build & Defend: Construct elaborate trap tunnels and towering fortresses to protect your objectives from relentless waves of monsters.
Loot & Craft: Scavenge the environment for materials to craft legendary weapons, from neon scythes to heavy-duty rocket launchers.
Level Up: Rescue, recruit and customize a massive roster of Heroes from one of four classes - Soldiers, Ninjas, Outlanders, and Constructors - to suit your playstyle.
The fight is on. Gather your squad, find your favorite gear, and Save the World.