Fortnite Save the World
Yapı inşa ettiğin, aksiyon dolu PvE çok oyunculu hikâye modunu keşfet. Geniş, yıkılabilir bir dünyayı keşfederken, hiçbir oyunun birbirinin aynısı olmadığı dinamik olarak oluşturulan haritalarda canavar sürülerine ister tek başına ister en fazla üç arkadaşınla birlikte karşı koy.
Seviye Atla: Oyun tarzına uyacak şekilde, dört farklı sınıfa mensup (Askerler, Ninjalar, İzciler ve İnşaatçılar) Kahramanlardan oluşan devasa bir kadroyu kurtar, ekibine kat ve kişiselleştir.