Yaz Efsaneleri Paketi
Tropik içeceğini kap, güneş kremini sür ve en sevdiğin mayonu çek; çünkü Yaz Efsaneleri'yle yazın tadını çıkarmanın vakti geldi! 3 kıyafet ve 3 sırt süsü içerir.