Fortnite İçin Unreal Editor
Milyonlarca oyuncu Fortnite'a gelerek bağımsız geliştiricilerin ve profesyonel stüdyoların aksiyon, hayatta kalma, sosyal rol yapma, korku ve daha fazla türü kapsayarak sürekli büyüyen oyun kütüphanesine erişiyor. UEFN, Fortnite'ta bir sonraki oyununu geliştirmek için ihtiyacın olan her şeye erişmeni sağlıyor.
UEFN, Unreal Engine'in gücünü her zamankinden daha erişilebilir kılıyor. Kullanıma hazır oyun mekanikleri, çok oyunculu ve arka uç (backend) sistemlerinin yanı sıra aydınlatma, görsel efekt, animasyon, dünya kurma ve daha fazlası için Unreal Engine'in kendini kanıtlamış araçlarına ve iş akışlarına eriş.
Oyununu Fortnite'ta yayınlayarak tek bir adımla PC, mobil ve konsolları kapsayan küresel, platformlar arası dağıtıma eriş. Oyuncular, yalnızca birkaç tıklamayla Fortnite'ın "Keşfet" ekranı üzerinden oyununu kolayca bulup katılabilir.