Pakiet Przybysza z Pustki
V-dolce to waluta w grze Fortnite, którą można wydać w trybach Battle Royale i kreatywnym. Zakupisz za nie nowe elementy kosmetyczne, takie jak stroje, lotnie, kilofy, emotki i malowania oraz karnet bojowy najnowszego sezonu! Lotnie i smugi są niedostępne w trybie Ratowanie Świata.