Boşluk Yolcusu Paketi
V-Papel; Fortnite'ın Battle Royale ve Kreatif modlarında harcanabilen bir oyun içi para birimidir. Kıyafetler, planörler, kazmalar, ifadeler, kaplamalar ve en son sezonun Savaş Bileti gibi yeni içerikler alabilirsin! Planörler ve dalış izleri Dünyayı Kurtar modunda kullanılamaz.