Vox Hunter's Quest Pack
V-Bucks are in-game currency that can be spent in Fortnite Battle Royale, Creative, and Save the World modes. In Battle Royale and Creative you can purchase new customization items like New Outfits, Gliders, Pickaxes, Emotes, and Wraps! In Save the World, you can purchase X-Ray Llamas that contain weapon and trap schematics, plus new Heroes, and more!