Pakiet zadań Łowcy Voxa
V-dolce to waluta w grze Fortnite, którą można wydać w trybach Battle Royale, kreatywnym oraz Ratowanie Świata. W Battle Royale i w trybie kreatywnym możesz kupić nowe elementy kosmetyczne, takie jak stroje, lotnie, kilofy, emotki i malowania! W Ratowaniu Świata można kupić lamy rentgenowskie, zawierające schematy broni i pułapek, a także nowych bohaterów i nie tylko!