Pakiet zadań Sen, Set, Mecz
V-V-dolce to waluta w grze do wydania w Fortnite. Można kupić za nie nowe elementy kosmetyczne, takie jak stroje, lotnie, kilofy, emotki, malowania i karnet bojowy najnowszego sezonu!