Fortnite
Everything you love, all in Fortnite. Drop into the action you love or discover something new with your squad. Be the last player standing in Battle Royale. Get nostalgic in Fortnite OG. Go tactical in Reload. Headline Fortnite Festival. Explore the worlds of LEGO Fortnite. There is always something new for you and your friends. Play thousands of games made by developers like deathruns, tycoons, racing, zombie survival and more! Or, build your own games with Unreal Editor for Fortnite (UEFN) or Fortnite Creative tools for everyone to play. Each game has an individual age rating so you can find what’s right for you.
Fortnite on mobile brings everything you love about the game onto your favorite on-the-go device. Join and chat with your friends -- regardless of what platform they’re on -- and make progress on your Battle Pass the same way you would on a PC or console!