Fortnite
Wszystko, co uwielbiasz, jest w Fortnite. Wskocz do akcji, którą uwielbiasz, lub odkryj coś nowego z twoim oddziałem. Przetrwaj do końca w Battle Royale. Poczuj nostalgię w Fortnite OG. Zastosuj taktykę w Reaktywacji. Weź udział w Fortnite Festival. Odkryj światy LEGO Fortnite. Zawsze jest coś nowego dla ciebie i twoich znajomych. Graj w tysiące gier stworzonych przez twórców, takich jak deathruny, symulatory, wyścigi, przetrwanie zombie i nie tylko! Albo twórz własne gry przy użyciu Unreal Editor dla Fortnite (UEFN) lub narzędzi trybu kreatywnego Fortnite, by wszyscy mogli w nie grać. Każda gra ma indywidualną klasyfikację wiekową, dzięki czemu znajdziesz coś dla siebie.
Mobilna wersja Fortnite przenosi na urządzenia przenośne wszystko, co kochasz w tej grze. Dołącz i rozmawiaj ze znajomymi niezależnie od platformy, z jakiej korzystają, i rób postępy w karnecie bojowym w taki sam sposób, jak na PC czy konsolach!