Fortnite
Sevdiğin her şey Fortnite'ta. O çok sevdiğin aksiyona dal veya ekibinle yeni bir şeyler keşfet. Battle Royale'de ayakta kalan son oyuncu ol. Fortnite: Mazi'de nostaljiyi yaşa. Yeniden'de taktiklerini kullan. Fortnite Festival'de sahneye çık. LEGO Fortnite dünyalarını keşfet. Sen ve arkadaşların için her zaman yeni bir şeyler var. Ölüm koşusu, tycoon, yarış, zombili hayatta kalma ve çok daha fazla türü içeren binlerce içerik geliştiricisi eseri oyunu oyna! Ya da Fortnite İçin Unreal Editor (UEFN) veya Fortnite Kreatif araçlarıyla herkesin oynayabileceği kendi oyunlarını oluştur. Her bir oyunun ayrı yaş derecelendirmesi vardır. Böylece senin için en uygununu bulabilirsin.
Mobilde Fortnite, oyunun sevdiğin her özelliğini favori taşınabilir cihazına getiriyor. Hangi platformda oldukları fark etmeksizin arkadaşlarına katılıp onlarla sohbet ederken bilgisayar veya konsoldaymış gibi Savaş Bileti'nde ilerleme kaydedebilirsin!