Fortnite
Mobilna wersja Fortnite przenosi na urządzenia przenośne wszystko, co kochasz w tej grze. Dołącz i rozmawiaj ze znajomymi niezależnie od platformy, z jakiej korzystają, i rób postępy w karnecie bojowym w taki sam sposób, jak na PC czy konsolach!